jsdagbok

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Johanna Aspelin - 31 mars 2013 20:33

Jag har haft en jättemysigt helg. Började hos mamma i torsdags sedan hade jag och T One Tree Hill-maraton på fredagen. På lördagen åkte vi till Långshyttan för att äta påsklunch med T's familj och släkt. Blev övertalad att både köra och åka skoter med T's galning till storebror. Kände mig ganska trygg ändå och det var ganska kul trots att jag bara körde runt huset. Annars spenderades den största delen av dagen i solen. Underbart! På kvällen åkte vi till Smedjebacken, åt pizza och sov kvar hos svärmor.

R är från och med nu ett minne blott. Går inte in på några detaljer nu, vill inte tala illa om någon. Men jag tror att hans ägare helt enkelt inte klarar av att någon annan tar hand om hennes häst. Jag blev besviken igen och alla i min närhet säger att jag borde strunta i det här med hästar ett tag. Var beredd att göra det nu.

Men bestämde mig ändå för att ta kontakt med Jummes (fjordingen jag provred) ägare. Mer om det i ett annat inlägg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards