jsdagbok

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

21 februari

Av Johanna Aspelin - 21 februari 2014 10:30

Alltså blä vilken dålig dag jag hade igår. Började med att vakna upp i värsta snölandet, så deprimerande... Men det var bara att vakna till liv och släpa sig till skolan. Hade opponering på våra uppsats-pm och det var så långtråkigt att jag ville dö. Glömde dessutom plånboken hemma, tack och lov har jag snälla vänner som ställer upp!

Väl hemma var jag så yr att jag knappt klarade av att ligga ner. Kände mig typ full. Lyckades somna till slut och när jag vaknade mådde jag lite bättre. Senare på kvällen sköljde världens hormonflod över mig. Var arg och grät tills jag spydde och spenderade halva natten inne på toa. Ja ni hör ju...

Imorse hade jag iaf fått svar från vår handläggare på bostadsbolaget. "Inkomsten är på gränsen men med en borgenär kan vi godkänna det." Det låter väl lovande ändå. Hoppas det här blir helt klart nu, blir tokig av att få och vänta.

Idag är jag ledig. Ska plugga nu på fm, sen ska jag ligga på soffan hela dagen. Kanske åka och köpa godis ikväll. Borde inte men är så sugen. Har inte ätit godis på månader.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Aspelin - 4 maj 2014 22:57

Hoppas att mina få, men trogna, läsare vill följa med mig till min nya blogg, http://johannaaspelin.blogg.se ...

Av Johanna Aspelin - 18 april 2014 15:20

Hej bloggen! Nu var det exakt en månad sedan jag kollade in här. Vi har flyttat och kommit i ordning någorlunda. Jag har så smått börjat förbereda inför bebis ankomst. Vagnen står ihopmomterad i vardagsrummet och en byrå börjar fyllas med små söta...

Av Johanna Aspelin - 18 mars 2014 23:16

Jag är inte speciellt bra på det här med bloggning... Kan inte skylla på att jag har fullt upp heller för det har jag inte alls. Ska försöka dra en liten genomgång över vad som hänt sedan sist. Viktigaste händelsen är ju utan tvekan rutinultralju...

Av Johanna Aspelin - 4 mars 2014 10:07

Det har varit lite dött här inne ett tag nu. Jag har haft fullt upp. T kom hem i fredags och vi har packat hela helgen. Nu är vi i princip klara med allt som går att packa ned i förväg. Lazy har varit här och i lördags var vi hemma hos L en sväng...

Av Johanna Aspelin - 27 februari 2014 10:08


Det händer inte mycket i livet just nu kan jag säga. Pendlar mellan att ligga i soffan, packa lite och ligga i soffan lite mer. Är tröttare än tröttast och saknar min sambo. Imorgon kommer han äntligen hem! ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards