jsdagbok

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

18 februari

Av Johanna Aspelin - 18 februari 2014 17:52

Igår ringde våran handläggare från bostadsbolaget. Det som ställer till det är att vi endast har inkomst från csn och inte kan bevisa att vi kommer ha det sex månader framåt. Vi skulle göra en preliminär ansökan om bostadsbidrag som vi ska skicka in, får vi inte bostadsbidrag kommer vi behöva en borgenär. Men det lät som att bara det löser sig så skulle det inte vara några problem! Sååå glad! Det verkar alltså som att vi flyttar 1 april eller 1 maj. Jag har suttit hela dagen idag och "möblerat" lägenheten, haha.


Annars då. Igår fick jag ett galet sug efter lax, potatis och hollandaisesås. T åkte och köpte lax till mig och nu har jag ätit lax till lunch och middag igår och till lunch idag. Blir samma till middag om en stund. Skulle kunna leva på det! Illamåendet har varit ganska bra idag också. Har några lediga dagar från skolan och har i princip bara legat på soffan. Välbehövligt!

 
 
Tackan

Tackan

19 februari 2014 06:48

Va roligt med ny lgh, bara att boa på :-)

http://www.farhuset.blogg.se/far

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Aspelin - 4 maj 2014 22:57

Hoppas att mina få, men trogna, läsare vill följa med mig till min nya blogg, http://johannaaspelin.blogg.se ...

Av Johanna Aspelin - 18 april 2014 15:20

Hej bloggen! Nu var det exakt en månad sedan jag kollade in här. Vi har flyttat och kommit i ordning någorlunda. Jag har så smått börjat förbereda inför bebis ankomst. Vagnen står ihopmomterad i vardagsrummet och en byrå börjar fyllas med små söta...

Av Johanna Aspelin - 18 mars 2014 23:16

Jag är inte speciellt bra på det här med bloggning... Kan inte skylla på att jag har fullt upp heller för det har jag inte alls. Ska försöka dra en liten genomgång över vad som hänt sedan sist. Viktigaste händelsen är ju utan tvekan rutinultralju...

Av Johanna Aspelin - 4 mars 2014 10:07

Det har varit lite dött här inne ett tag nu. Jag har haft fullt upp. T kom hem i fredags och vi har packat hela helgen. Nu är vi i princip klara med allt som går att packa ned i förväg. Lazy har varit här och i lördags var vi hemma hos L en sväng...

Av Johanna Aspelin - 27 februari 2014 10:08


Det händer inte mycket i livet just nu kan jag säga. Pendlar mellan att ligga i soffan, packa lite och ligga i soffan lite mer. Är tröttare än tröttast och saknar min sambo. Imorgon kommer han äntligen hem! ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards