jsdagbok

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Johanna Aspelin - 15 mars 2013 23:53

Jag har spenderat kvällen med google och börjar inse att jag omöjligt kan inbilla mig alla symtom jag har. Imorgon ska jag skriva ner alla symtom jag har och på måndag ska jag ringa hälsocentralen och be att få mina provsvar i siffror. Nästa månad ska jag på återbesök. Vet inte om jag ska säga att jag vill ha en annan läkare.

Idag har jag varit trött hela dagen. Det är svårt att sitta och prata med någon för jag får svårt att fästa blicken och det svider bakom ögonen. Kvällen har spenderats i soffan och i en trygg varm famn. Det är tredje dagen jag lyckats hålla mig vaken så här länge. Enda anledningen är att jag inte orkar resa mig ur soffan.

Av Johanna Aspelin - 15 mars 2013 09:25

Idag är jag en lycklig tjej. Igår efter en sväng till ridhuset bestämde vi att jag ska fortsätta rida racer-hästen. Det gick lite halvbra i ridhuset om jag ska vara ärlig och vi fick till både tält och pass (två gångarter som en stor häst inte ska ha). Men med lite tid så ska vi nog lära känna varandra vi också! Åh det känns så bra den här gången.

Idag har jag ledigt från skolarbete. Vi ska åka till Långshyttan och umgås, alltid lika trevligt. Ikväll blir det fredagsmys. På måndag ska jag ha Roger själv. Lite nervöst men får sällskap av en tjej i stallet.

Lite dåligt med bilder här jag vet.. Ska bli bättre på att fota.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards