jsdagbok

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Johanna Aspelin - 18 mars 2013 20:55

Jag hade en dålig fm igår. Fy vad trött jag var. Men efter en promenad i solen med mamma och lillebror så var jag lite piggare och tig mig igenom em och kvällen. Väl hemma bröt jag ihop när datorn inte ville som jag ville och somnade på soffan. Var på väldigt dåligt humör och T fick ta smällen. Men det är tufft att vara glad bär jag blir så där otroligt trött. Hade en dålig natt då Molly höll på en del. Jamade och krafsade på garderobsdörrarna. Det slutade med att jag började gråta och inte orkade någonting. T gick upp tidigt för att underhålla henne så jag fick sova. Jag har en underbar sambo!

Idag hade jag Roger själv för första gången. Vi hade sällskap av två isisar och red en lång runda runt köpcentret och intill riksvägen och nära motorvägen. Trots mycket bilar, högt ljud från motorvägen, lastbilar, bussar, fladdrande flaggor och ett stort köpcentrum så skötte han sig exemplariskt. Väldigt skönt. Det blev bara skritt idag men han var varm och lite svettig när vi kom tillbaka. Nu är det också bestämt att jag ska fortsätta rida honom och det känns jättebra!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards