jsdagbok

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Johanna Aspelin - 14 mars 2013 08:27

Jag har svårt att sova längre än till 7.30 nu när det är så ljust. Bara att gå upp alltså.

Idag väntar en riktig pluggdag hemma i soffan. Jag hade förberett så inför träffen med min klient igår men hon dök aldrig upp, blev lite besviken. Hade en del frågor där svaren hade underlättat när jag ska skriva mitt arbete. Men det finns inte så mycket att göra åt det.

Äntligen är det torsdag och ikväll ska vi till ridhuset med Roger. Är lite pirrig, det känns ju så bra! Förstår inte hur jag ska lyckas koncentrera mig på att plugga idag. Jag har dessutom hittat en tränare som kommer ut till ridhuset och inte alls tar mycket betalt för en privatlektion i 45 min. Får se vad Rogers tränare säger, men skulle gärna vilja träna en gång i månaden i alla fall. Vill verkligen bli bättre nu och Roger är ju lite springig så känns som att jag kommer behöva hjälp annars kommer jag säkert lägga till massa dumma ovanor.

Nu är det dags för frukost och lite slapp i soffan framför Nyhetsmorgon och Desperate Housewives innan jag sätter igång med plugget.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards