jsdagbok

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Johanna Aspelin - 6 mars 2013 10:09

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Har Inge riktigt haft luft. Det går trögt i skolan just nu. Det är jättekul med allt praktiskt arbete med det teoretiska är SEGT... Har en inlämningen idag kl 16 och har knappt börjat. Jaja, det är bara att bita ihop.

På hästfronten då? Jo. Ska rida en fjording på fredag och ett halvblod på lördag. Fjordingen har jag redan träffat. Han är så söt och ägaren verkar kanon! Men, jag gillade inte stallet. Det ligger en bit bort och det finns ingen ridbana. Halvblodet står i stallet bredvid Atla, läget är alltså kanon med bra ridvägar och tillgång till ridhuset. Sedan är jag lite svag för halvblod. Att det dessutom är en fux gör ju inte saken sämre. Nu har jag ju inte träffat halvblodet, men än så länge finns det bara massa plus. Det är dessutom väldigt nära till stallet.

Vi får se efter helgen alltså. Tänkte ge den söta lilla fjordingen en chans. När jag var liten drömde jag om en fjording, har alltid velat rida en.

Nu ska jag ta det lugnt i soffan framför gamla avsnitt av Desperate Housewives och dricka kaffe. I em kommer Hugo och så ska jag in till Samhall för att samla in resultatet från klienternas matdagböcker. Ikväll blir det långpromenad och plugg. Jag gjorde en stoooor lasagne igår så slipper laga mat idag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards