jsdagbok

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Johanna Aspelin - 24 mars 2013 10:56

Jag har haft några bra dagar. Känner mig ovanligt pigg. Har tvingat mig själv att vara vaken på kvällarna för vi har laddat ner en säsong av One Tree Hill, kan inte sluta titta....

Har ridit Roger också. I onsdags skrittade vi ut en sväng med sällskap och i fredags red vi i ridhuset, ensamma för första gången. Först kom jag inte upp för han vägrade stå still. Höll på i hela 15 min innan jag väl kom upp. Jag ställde inga direkta krav förutom att tempot skulle vara okej och att han inte skulle springa ifrån mig. Vi skrittade och travade mest men lite galopp fick vi till i båda varven. I högervarvet töltar han mest men fick till både fin trav och galopp några steg. Efter 20 min var han helt svettig så då avslutade vi. Nästa vecka rider jag tisdag och onsdag, tänkte försöka ge mig ut ensam en dag.

Idag får vi besök från mamma och lillebror, annars händer inget speciellt. Har träningsvärk från helvetet efter i fredags men ska försöka ge mig ut på en promenad.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards