jsdagbok

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Johanna Aspelin - 14 maj 2013 23:06

Vad värdelös jag är på att uppdatera här alltså. Tänker på det ibland men glömmer alltid bort det.


Det här hänt en hel del sedan sist.


Theo (mammas hund), fick disckbråk och igår kväll fick han somna in. Det var tufft att träffa honom i helgen och jag hade ibland svårt att hålla tillbaka tårarna. Han blev så glad att se mig men han kunde knappt ta sig fram då hela bakdelen hade blivit förlamad. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade råd för då hade jag inte tvekat en sekund på att operera och rehabilitera. Det är sorgligt och det kommer vara tomt hemma hos mamma i helgen. Arvid hade varit ledsen idag när han insåg att Theo var borta och ville åka och köpa en ny hund. Lilla sötnosen.


 

Min första bild på älsklingshunden. 


Till något roligare, jag har fått jobb! En halvtidstjänst i sommar och det är nästan helt säkert att jag får fortsätta jobba efter. Hur bra som helst alltså. Det är på ett café här i Valbo köpcentrum, nära och bra alltså.


Det var nog i princip allt. Imorgon är det ridning och plugg som gäller. Min kära mamma fyller år och i helgen ska hon firas tillsammans med släkten. På fredag ska jag jobba igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards