jsdagbok

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Johanna Aspelin - 27 april 2013 23:00

Vi passar Challe hela den här helgen. Igår var vi ute på altanen och lekte och idag har vi varit hos mamma så Challe och Theo har lekt hela dagen. Dom blev kompisar direkt och båda hade så kul. Challe ville inte åka hem utan försökte både smita iväg och så sprang han in igen. Söt =)

Jag har varit väldigt trött idag. Har varit inne i en bra period nu några veckor men det är som bortblåst nu. Veckan som varit har varit väldigt seg. Jag har sovit mycket och missat några föreläsningar för att jag helt enkelt inte orkar gå upp före 9. Jag ska ta nya prover i maj, så får vi se vad som händer.

Jag har tagit hand om Jumme mycket den senaste veckan. Har inte hunnit rida så mycket som jag velat men vi har hosta en del. Börjar lära känna honom nu. Har varit med Lillan på en tur med vagnen, det var jättekul och Jumme var så duktig. Jag var lite rädd men jag är ju som jag är.

Nästa vecka är det full fokus på hemtenta som gäller. Jag ska klämma in minst en ridtur och till helgen har vi planerat att åka till Smedjebacken och hälsa på lilla Alice (och de andra såklart men måste erkänna att Alice är huvudattraktionen just den här gången). Vi saknar Elsa också! Jag måste erkänna att jag ibland längtar lite tills det är vår tur att få en bebis, men det är ju så praktiskt att bara ha dom när dom är glada och gosiga och sedan lämna tillbaka dom till mamma och pappa när dom är gråter eller har bajsat. Så andras barn räcker gott och väl ett tag till!

Nu längtar jag efter min sköna säng, min älsklings trygga famn och mitt lilla kurrande sämnpiller. Perfektion.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards