jsdagbok

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

25 juni

Av Johanna Aspelin - 25 juni 2013 23:00

Jag har fullt upp med jobb. 12-20 passen är tuffa när man jobbar själv. Har ingen möjlighet att sätta mig ned ens. Jag trivs i alla fall väldigt bra fortfarande och jag har väldigt Goa kollegor.

Ang uppdateringen jag lova i förra inlägget så finns det inte så mycket att säga. Det gick alltså i ge bra, haha... Jaja det är bara att ta nya tag.

Jag har haft världens mysigaste midsommar. I torsdags åkte jag hem till mamma efter jobbet där mormor, morfar och moster var. Sov över också, mysigt. Lillebror väckte mig på morgonen. Dagen kunde inte starta bättre. Midsommarafton bjöd på ganska dåligt väder, dans runt stången, fiskdamm, lek och god mat. På kvällen åkte jag hem och möttes av T som kommit hem. Dagen kunde alltså inte sluta bättre heller.

På lördagen följde alla med till stallet. 4-åriga kusinen Emma red länge och Jumme skötte sig utomordentligt bra trots ryck i tyglarna och spring runt benen i stallet. Duktiga häst.

Njöt extra mycket av att somna bredvid T. I går åkte han igen och nu kommer vi inte ses förrän jag åker dit om två veckor. Det är så tomt! Nej, nu är det sovdags.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Johanna Aspelin - 4 maj 2014 22:57

Hoppas att mina få, men trogna, läsare vill följa med mig till min nya blogg, http://johannaaspelin.blogg.se ...

Av Johanna Aspelin - 18 april 2014 15:20

Hej bloggen! Nu var det exakt en månad sedan jag kollade in här. Vi har flyttat och kommit i ordning någorlunda. Jag har så smått börjat förbereda inför bebis ankomst. Vagnen står ihopmomterad i vardagsrummet och en byrå börjar fyllas med små söta...

Av Johanna Aspelin - 18 mars 2014 23:16

Jag är inte speciellt bra på det här med bloggning... Kan inte skylla på att jag har fullt upp heller för det har jag inte alls. Ska försöka dra en liten genomgång över vad som hänt sedan sist. Viktigaste händelsen är ju utan tvekan rutinultralju...

Av Johanna Aspelin - 4 mars 2014 10:07

Det har varit lite dött här inne ett tag nu. Jag har haft fullt upp. T kom hem i fredags och vi har packat hela helgen. Nu är vi i princip klara med allt som går att packa ned i förväg. Lazy har varit här och i lördags var vi hemma hos L en sväng...

Av Johanna Aspelin - 27 februari 2014 10:08


Det händer inte mycket i livet just nu kan jag säga. Pendlar mellan att ligga i soffan, packa lite och ligga i soffan lite mer. Är tröttare än tröttast och saknar min sambo. Imorgon kommer han äntligen hem! ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards